Helg:D

Jahap då var det helg igen. Olivis sov hos mig igår (fredag) sen följde hon med till V-ås me  min mamma Anna hennes vän Anette som hade sin dotter Olivia med sig :D och jag shoppa loss ordentligt ;P det var roligt ..Men det hade varit roligare om Olivis och Olivia inte hade varit så förbannat dryga på slutet.. jag tror do hade  tröttnat lite .. Fast det var faktigst på något konstig sätt roligt smtidigt som jag blev irriterad aa jag vet det låter helt cp men så var det. sen satt  jag och olivis i bilen och slogs av någon anledning?? :P Haha lite roligt. sen köpte jag godis vi åkte hem var hemma en halvtimma sen åkte vi hem till anette och åt mat så nu sitter jag här med Olivia och lyssnar på musik och skriver med Olivis på MSN :D <3 ja det var vad jag har gjort i helgen hörs senare Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0