OMG!! :D

 OMG!! jag hade en asrolig kväll igår men tjejorna(Myy, Olivis,Tessie) vi baka bullar och snacka "skit" :D haha me sen sklulle myy och tessie hem då tittade  jag, Olivis och anna  på  idol :D sen skulle vi sova efetr att vi stt vilka som gått vidare men jag var as flamsig medans Olivia var as trött och försökte få mig tyst sen la hon sig på golvet *haha* men jag fattade att hon inte skulle sova där hela natten för när jag kom tillbaka efter att jag skulle hämta vatten, en kvart senare så låg hon i sängen igen ;P höhö sen somnade jag och vaknade inte förens halv 11 .. då Olivis tydligen hade varit vaken i evigheter.. så vi åt frukost sen bankade vi oss framför tv:n :D<3
Hyhy see you later Pözz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0