Skit Internet!

Ja andledningen till att jag inte kan uppdatera bloggen är för at det är något fel på våran internet. as tråkigt men nu funkar det igen iallafall för nu man vet aldrig när internet slutar fungera...
Okey! nu ska jag berätta om igår först hade vi skola på lunchen var Olivia "tvungen" att köpa nu tröja så jag och tessie följde med henne ;) sen var jag konfirmandledare och efter det så var jag tvungen att skynda mig hem för att städa Olivis ska sova här idag . Jg tessie och Olivis ska kanske baka bullar idag annars så gör vi det imorgon Det blir sköj!! :D <3 Juste på sv/en så jobbade inte jag så mycket jag var så hungrig jag kunde inte konsentrera mig så jag flamsa m. ankii. kanske lägger ut lite bilder sen om inte internet dummar sig igen! :D hörs senare Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0