Dåligt med inlägg!

Ja jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera men jag kan berätta lite kort om vad som har hänt denna här veckan.. 
   Måndag:Är inte osams med L längre men vi är inte bra vänner. Jag har varit med olivis och tränat på showdanserna :)
   Tisdag: Följde med Olivis till Nisses trafikskola, sen möte med Elisabeth och Gunilla. Fick ett brev om att jag nu är en konfirmandledare !! :D<3
   Onsdag:  Kom försent till första lektionen.. hade idrott andra och va med L var ganska kul faktigst. sen hem efter skolan laga mat och cykla för att möta Tessie innan Kyrkan och sedan KU ;D
 det är lite kort fakta om veckaN Skriver senare idag om denna dagen :) see ya´ll later!! pöss :D

Kommentarer
Postat av: moa

asso skriv mitt namn istället för att skriva L. vad står de för ?

2010-10-05 @ 07:50:04
Postat av: Linnea

L skrev jag för att du kanske inte ville att alla skulle veta att vi var osams!!

2010-10-05 @ 15:49:47
Postat av: Anonym

men dom som läser vet ju redan att de är jag så.och du skrev ju va med L på idrotten och då va vi ju inte osams ?

2010-10-05 @ 20:19:06
Postat av: Linnea

Ja men det tänkte väl inte jag på :D <3

2010-10-05 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0