Jahap då ska man försöka att...

Ta sig i kragen och börja blogga igen.. anledningen till mitt blogg namn är för att jag tycker Leah är ett fint namn och jag tycke också att jag kan vara väldigt sur ibland men jag ler också väldigt ofta :P Aja whatever jag tänkte ha lite info frågor om mig själv nu i de första INLÄGGET! yeah;D nu  kommer hen hel hög med info om mig!! x)


ÖVRIGT
1. Pierca tungan eller läppen?  Nej men skulle vilja...
2. Vara seriös eller oseriös?  Helst seriös, Ofta oseriös. :P
3. Dricka grön eller röd mjölk?   Vit mohaha. ;p
4. Brinna upp eller drunkna?  Jag vet inte men jag älskar att bada så...Drunkna :o 
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Vännerna = Min familj jag valt själv (L)

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om någon nu? Ja !
2. Har du skolkat? Ja tyvärr....
3. Varmt eller kallt? Helst varmt.
4. Soligt eller regn? lagom av båda :D
5. Fanta eller cola? Coca Cola utan tvekan.

6. Är du nyttig av dig? Haha pinsamt men.. hell no.
OM MIG

1. Vad heter du?Solweig Ronja Linnea Wappsell. 
2. Syskon? japp 8 styckna.
3. Vart bor du?  Hemma än sålänge.
4. Hur många barn vill du ha?  Jag vill nog ha två eller tre.
5. Vill du gifta dig?  Absolut, jag vill ha ett riktigt drömbröllop !
6. Favoritstånd?  What !?
7. Humör just nu? Trött& Flamsig
8. Sugen på just nu? Goodis !!


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Pussat någon? Nope, eller jo om hundar räknas?
2. Sjungit? Ja trots halsont....
3. Blivit kramad? Ja .
4. Känt dig fånig? Ja lite ..
5. Saknat någon? Lillan(min döda kanin) !
6.Dansat galet? NEJ.
7. Klippt håret? Ja lite.. luggen.
8. Gråtit? JAAAAAA!!
9. Pluggat? Nej orka?!

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? NO.
2. Har du en hund? Ja 4 styckna.
3. Sover du helst ensam eller med någon?  Med någon.
4. Tror du på spöken? Ja det gör jag..
5. Är du mörkrädd? Nej, bara när jag sett en läskig fim :P
6. Är du morgonpigg? Nejnejnej. är du tokig ?
7. Vad vill du ha just nu? Massor..

Hoppas ni tyckte va kul att läsa PöZz!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0