Juste...

Jag skulle bara säga att efter skolan idag så var jag med Olivis & Tessie..  vi gick på stan först så mötte vi en läskig gubbe inne på H&M men man tänkte inte mycket på de.. sen gick vi till ett Cafe´ och då var han där! vi satte oss vid ett bord och snacka skit sen fick vi för oss at6t byta ut Olivis gamla örhäng mot det nya hon köpte igår :D sagt och gjort så böt vi örhänget på henne. sen efter så hör vi någon bakom oss säga ska ni inte sätta i andra örhänget .. vi ba va? hon har ju bara ett hål i ena örat liksom så vi sa det och då sa han det är bara homosexuella som har ett örhänge  vi ba eeh nej.. då började han skratta då vart jag lite irriterad.. aa, sen så satte sig Olivis och Tessie sig vid sina datorer.. jag fick tråkigt och tog ur plastrosen ur en vas som stod på bordet och slog Olivis lite löst i huvudet hon blev lite irriterad och jag flamsig jag fick iaf uppmärksamhet.. haha askul tyckte jag ända tills en tant lät as spydig till mig och ba ska du ge bort den där blomman jag ba ööh neeej aa.då sa hon typ såhär ställ tillbaks den den är inte din!! Jag ba ööh som om jag inte viste det asså jag tänkte så men jag lyssnade iaf och ställde tillbaks blomman. sen viskade tessan något som Olivis en sa till mig & det var att den där gubben hade setat och tagigt kort på oss då blev jag as sur!! va fan han har ingen rätt till de vem tror han att han e liksom?? Aja sen skulle Tessie hem så jag följde med Olivia för hon skulle köpa godis :D <3 aja whatever see ya´ll later Pözz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0