Livet enligt Nea!!

Jahap Mitt liv är faktigst ganska okej, så länge jag har någon att prata med så att jag slipper tänke på L. Men jag pratar ju alltid med Olivis..  enligt Hennes lillebror Alexander :P haha Sånt e livet jag har en vän som Jag gillar att prata med det är väl inte så konstigt? :D jag e hemma hos min kontaktfamilj nu Anna m flera :D mysigt åt tacos igår innan  jag flamsa med Olivis :D ljuste igår slutade Olivia efter mig så ja var med på deras lektion kuligt.. sen gick vi till rektor Katti och fråga om jag skulle kunna få byta klass då sa hon att jag måste ha ett intyg eller något sådant av Kuratorn på skolan aja så jag ska gå dit på måndag.. sen gick  vi och fika innan vi gick till anna ett tag i nnan innebandyn. jag kämpade på som ett werido men kul var det!! :D så nu har jag berättat det jag vill säga för tillfället:D See ya later Pözz!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0