Stress!!

Haha Olivis skulle träffa Denise vid ekeby .. hon blev " asrädd" när denis skrev att vi skulle skynda oss .. & Jag skulle äta men det gjorde inte olivis för hon hade fullt upp med att stressa på mig så jag sprang om kring här hemma som en irrig höna.. haha så hon garvade ihjäl sig. sen hade jag ingen kraft i benen så det  gick as sakta för oss men vi kom iväg i alla  fall  sen så träffade vi Denise & Leo . efter det så gick vi för att köpa choklad as gott sen gick vi till mikaelsgården för att vänta  på gudtjänst ;) efter det så umgicks alla jag är fortfarande osams med L fan alltså.. men som tur e´så finns Olivis där med mig iaf :D hon pratade med mig hela vägen hem i telefonen :) Hon e´den bästaste vännen man kan ha!! <33 ska sova nu pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0