Haha hittade..

Hahha hittade ett rim eller något liknande som Olivis skrev till mig förut lite roligt att läsa faktigst hon e så poetisk min käre vän!<3

Blandat av Olivia Puhls

Hej hej å hallå min tumme är blå. Jag sitter nu i Linneas säng, för hon är lite bäng. Tänk vad skönt de skulle va om hon skulle va, om hon skulle ha. En liten fin ros i sin hand med en liten rand. Den skulle hon ge till sin man, om han nu var sann. Den lilla stackarn som kräsen är, snyggt hår, snäll och magmuskler han bär. Är de så han ska va? Är verkligen bra att ha? Nej men vet du va, du får nog ta. En liten tönt till man, de är de enda du kan. Hoppas på tur, då blir du nog inte så sur. Mellan hans ben, är du nog lite sen. Men de kan gå ändå, för vet du vad du ska få. Något härligt att njuta av, en liten negerslav. Så är livet för linnea wappen, hon är en glapp en. Hon ska bära klänning av tant-modell då ser hon nog ut som en gasell. Snart ska du få barn, med lite hjälp av negerkarln. Bruna kan dom bli, usch blä och tvi. Stackars stig som inte är så vig. Hans lilla flagga är som en hagga. Snart blir du gammal å rik, då får du en pik. Hittar en liten banan eller kanske en svan. Då får du en ful ankunge, i en liten dunge. Tänk vilken tur man kan ha, men man får nog va gla.

Haha gullunge xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0