Pontus

Pontus kom hit idag min storebror GUD va jag har saknat honom han kom upp för trappan där jag står och damsuger jag ser honom känner bara hur jag vill skrika men det gjorde jag inte men jag kunde inte hålla mig så det blev ett litet glädjetjut iaf och så sprang jag och kramade honom hårt! Jag ville inte släppa taget  Jag fick tårar i ögonen så lycklig var jag men jag höll tillbaks så att jag inte skulle börja gråta men nu kan jag gråta ärligt talat så gråter jag nu..♥  Fy fan va jag älskar honom MIN bror MIN älskade bror som jag inte har träffat på typ tre månader det känns hemskt att tänka på att han åker hem om några dar..  Pontus och jag har bråkat så himla mycket genom åren.. JAG ÄLSKAR DIG PONTUS!!♥

Kommentarer
Postat av: pontus din bror

JAG ÄLSKAR DIG MIN SYRRA <3 :)

2011-01-09 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0