Sista dagen som..

..15 åring :P
så vad har jag gjort??
 jo jag har varit i skolan ,, Ringt och väckt Olivia i onödan, hade glömt att hon skulle vara ledig idag(y)Jag har skaffat twitter..men jag förstår mig inte riktigt på det där än så jag ger er adressen senare :)
Sen har jag ätit kebabtallrik med Moii hon bjöd, min lälskade fru Love you!(L)
Sen var det dags för sv/eng asroligt vi fick sitta och prata med varandra, på engelska hela lektionen:) 
På matte lektionen så fick jag gå till studion, Allan var den ända läraren  där, han är faktigst sjukt bra matte lärare tycker att han borde vara det ist för eng-lärare:D
Efter skolan så gick jag hem i kylan.. Burr! Jag har  städat mitt rum, rett ut lite saker med Tessie hoppas att hon inte är sur längre<3
Sen så skulle vi äta thai-mat men de hade stängt så det fick bli pizza inte alls gott när man är sugen på thai..
 Vi shoppat inför morrondagen(y) Anna och jag skulle egentligen ha bakat bullar men eftersom hennes häst är sjuk så fick vi köpa färdiga.:/ men det duger nog... ;) Nu sitter jag här med en chocklad facemask på mig :D(y)
 Imorrn tjejkväll med Pro,Jonna&Bella :D ME LIKE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0